ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2016

Ελλάδα, κάντο σαν την μπύρα ΝΗΣΟΣ. Μπορείς!



Η μπύρα ΝΗΣΟΣ είναι μια μπύρα μικρής παραγωγής, τύπου Pilsner, που δεν παστεριώνεται αλλά σταθεροποιείται με μικροφίλτρανση, διαδικασία η οποία εγγυάται τη μέγιστη διατήρηση της γεύσης και των αρωμάτων της φρέσκιας μπύρας. 
Η μπύρα περνάει από επτά ολόκληρα στάδια που κρατάνε πάνω από έναν μήνα μέχρι την εμφιάλωση της. 
  Μια κορυφαία σε γεύση μπύρα,  αυθεντική, που γεννήθηκε με αυστηρά παραδοσιακό τρόπο μέσα σε ένα πετρόχτιστο ζυθοποιείο  στην Τήνο.
Όπως και το καλό κρασί γεννιέται σε καλό αμπέλι, έτσι και μια ποιοτική μπύρα όπως η ΝΗΣΟΣ ζυθοποιείται με κορυφαία βύνη δίστιχου κριθαριού από τριών ειδών κριθάρια άριστης ποιότητας και τριών ειδών λυκίσκους που ισορροπούν την γλυκάδα τη βύνης.

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ κέρδισε το αργυρό βραβείο European Beer Star στη κατηγορία Bohemian Pilsner.
Είναι η σημαντικότερη διάκριση που έχει λάβει ποτέ ελληνική μπύρα και βέβαια έτσι η Ελλάδα μπαίνει πλέον στον παγκόσμιο χάρτη στης ποιοτικής μπύρας.
Σε αυτόν τον παγκόσμιο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος 1.613 μπύρες που δοκιμάζονται τυφλά από 105 ειδικούς κριτές.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ζυθοποιίες από όλο τον κόσμο που έχουν δεσμευτεί να ακολουθούν την παραδοσιακή μέθοδο ζυθοποίησης και φυσικά μέχρι σήμερα κέρδιζαν  χώρες με εμπειρία αιώνων στην μπύρα, όπως η Τσεχία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία. 
Πόση συγκίνηση για τους ίδιους τους επενδυτές ζυθοποιούς, αλλά και όλων μας να ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών η νεαρά Μικροζυθοποιία Κυκλάδων από την Τήνο.
Και να λαμβάνει μάλιστα βραβείο σε έναν διαγωνισμό που θα μπορούσαμε να περιγράψουμε ως τα «Όσκαρ της ζυθοποιίας» σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές και δύσκολες κατηγορίες όπως αυτή της Pilsner.

Ο Αλέξανδρος Κουρής με την σύντροφο της ζωής του, Μάγιας Τσόκλη, ιδιοκτήτες της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδωνείχαν επιπλέον παραλάβει πριν λίγο καιρό το Ευρωπαϊκό  Βραβείο Επιχειρηματικότητας. 


   

Η μπύρα κυκλοφορεί μόλις 17 μήνες και τα βραβεία πέφτουν βροχή.  Ήδη κάνουν προέκταση στο ζυθοποιείο που θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι ώστε να μπορούν να δέχονται πιο πολλούς τουρίστες που θέλουν να επισκεφτούν τον χώρο τους.
Το νέο τους προϊόν, την «ΝΗΣΟΣ 7 ΜΠΟΦΟΡ», μια εποχιακή πολύ μικρής παραγωγής μπύρα Reserve Special Dark Ale.
Στην διαδικασία ζυθοποίησης της είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί  η μαύρη κορινθιακή σταφίδα, αυτό το τόσο μεγάλης διατροφικής αξίας ιστορικό προϊόν της Ελληνικής γης!




Αναρωτιέσαι πώς τα κατάφεραν όλα αυτά και μάλιστα τόσο γρήγορα, αλλά δεν χρειάζεται παρά δυο κουβέντες να πεις μαζί τους και καταλαβαίνεις ακριβώς το πώς.
Είναι βαθιά ενθουσιασμένοι  με την δουλειά τους, δημιουργικοί και απολαμβάνουν αυτό που κάνουν στο έπακρον.
Στην ουσία η στρατηγική της ΝΗΣΟΣ βασίστηκε πάνω στους τρεις άξονες της Ελλάδας: Πολιτισμός, Τέχνη, Γεύση.
Μακάρι οι Υπουργοί της κυβέρνησης,  να τους μιμούνταν και να εφάρμοζαν αντίστοιχα αξιοζήλευτο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη των νησιών μας.  
Προωθούν με κάθε δυνατό τρόπο οτιδήποτε συμβαίνει στην Τήνο, αλλά και στις Κυκλάδες, συνδέοντας την ΝΗΣΟΣ με κάθε όμορφο πράγμα που έχουν τα νησιά μας.
Στις σελίδες τους στα κοινωνικά δίκτυα, άνθρωποι από όλον τον κόσμο ανεβάζουν πανέμορφες  φωτογραφίες της χώρας μας με πρωταγωνίστρια ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, την ΝΗΣΟΣ.
Βλέποντας λοιπόν μοναδικές φωτογραφίες καλοκαιρινές από παραλίες με το κύμα να σκάει ολόφρεσκο πάνω στα βράχια, το μυαλό πάει αρχικά υποσυνείδητα αλλά κατόπιν απολύτως συνειδητά στην δροσιά της μπίρας. Και λειτουργεί και αντίστροφα.  Κάθε φορά που πίνεις μια δροσερή πεντανόστιμη ΝΗΣΟΣ, όπου και να βρίσκεσαι, αντανακλαστικά σκέπτεσαι την ομορφιά των νησιών μας συνολικότερα.
Έχουν εφαρμόσει  μια ολιστική μέθοδο προώθησης του τουρισμού των Κυκλάδων που έχει λειτουργήσει γρήγορα και αποτελεσματικά.
Όλοι πλέον έχουν συνδυάσει την μπύρα ΝΗΣΟΣ με τον ολόλαμπρο ήλιο μας και την αύρα του Αιγαίου πελάγους.
Δεν είναι φυσικά τυχαίο που σαν σήμα της μπίρας  ΝΗΣΟΣ επελέγη ο λαμπερός μας ήλιος.
Το ΦΩΣ των Κυκλάδων φωτίζει στην ετικέτα κάθε μπουκάλι.   Κάθε γουλιά μου θυμίζει ακόμα και τώρα που είναι χειμώνας, την εξαίσια αμεριμνησία του κυκλαδίτικου καλοκαιριού. 
Η γλύκα της βύνης της μπίρας  χαρίζει απλόχερα την γλύκα της ψευδαίσθησης ότι σταματάει ο χρόνος με μια ΝΗΣΟΣ. 
Γιατί οι καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα αυτό κάνουν στην ουσία.  Κάνουν τον χρόνο ακίνητο, χαρίζοντας μας μια στιγμή αθανασίας.



Η ΝΗΣΟΣ είναι άξια πρέσβειρα της Τήνου, των Κυκλάδων, και αντιπροσωπεύει την Ελλάδα που αγαπάμε και θαυμάζουμε απεριόριστα. 
Το παράδειγμα της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση αυτής ακριβώς της Ελλάδας που μπορεί και καινοτομεί δημιουργικά,  βοηθώντας ουσιαστικά την περιφερειακή ανάπτυξη. 

Αρκεί όλοι μας να νοιώσουμε το πάθος αυτής της ομάδας ανθρώπων και να το μιμηθούμε.

http://www.gourmed.gr/


Tό blog στηρίζει τήν σελίδα στό fb.
https://www.facebook.com/GreekQualityProducts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οί αποψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τά περιεχόμενα των αρθρων

Εμείς απλά τά δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθήνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε αλλα ιστολόγια η ιστοσελίδες.