ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Διατροφή - Μύθοι και αλήθειες



Υγιεινό λάδι ή «ελαφριά» σπορέλαια ;

Μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο δίνει τις ίδιες θερμίδες με τα σπορέλαια (περίπου 90 kcal) είναι όμως πολύ πιο υγιεινό και προστατευτικό για τον οργανισμό μας, αφού το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε
αντιοξειδωτικές ουσίες όπως η Βιτ. Ε. Η ποσότητα βέβαια των ελαίων θέλει πάντα προσοχή.

 Οι ελιές δεν επιβαρύνουν το βάρος μας ;

5 μικρές ελιές ή 3 μεγάλες δίνουν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες με 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο (45 kcal). Είναι λοιπόν μια πηγή λίπους που πρέπει να προσέχουμε παρότι προσφέρουν πολύτιμα συστατικά στον οργανισμό όπως Βιτ. Α και Βιτ. Ε, καροτένια, ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο.

Η ζάχαρη παχαίνει ενώ η φρουκτόζη είναι διαιτιτική ;

Η ζάχαρη και η φρουκτόζη έχουν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες (4kcal ανά γρ. - 1 κουταλάκι = 20kcal). Η φρουκτόζη, όμως, απορροφάται πιο αργά και έχει διπλάσια γλυκύτητα από την ζάχαρη και μπορούμε έτσι να βάζουμε τη μισή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει για τη μαύρη ζάχαρη που είναι λιγότερο επεξεργασμένη και συνεπώς πιο υγιεινή.

Το μέλι παχαίνει λιγότερο από την ζάχαρη ;

Μια κουταλιά μέλι έχει μεγαλύτερη θερμιδική αξία από μια αντίστοιχη ποσότητα ζάχαρης. Η θρεπτική του αξία είναι πολύ μεγαλύτερη και συνεπώς κερδίζουμε σε υγεία.

Το ψωμί σικάλεως δεν παχαίνει όσο το άσπρο ;

Το μαύρο ψωμί έχει τις ίδιες ή και περισσότερες θερμίδες από το άσπρο.
Υπερέχει όμως έναντι του άσπρου, γιατί περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες που χορταίνουν περισσότερο φέρνοντας περισσότερο κορεσμό, έχει περισσότερες βιταμίνες (Βιτ. Β), συντελεί στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και καλύτερη επίδραση στα επίπεδα σακχάρου και λιπιδίων στο αίμα.

Οι πατάτες παχαίνουν ;

Οι πατάτες είναι πολύ ωφέλιμες, ακόμα και όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε, γιατί δίνουν ενέργεια χωρίς την επιβάρυνση λίπους, πάντα εφόσον είναι ψητές ή βραστές. Αντίθετα, αν οι πατάτες είναι
τηγανιτές (ή τσίπς) έχουμε πολύ υψηλή πρόσληψη θερμίδων από το λάδι που απορροφάνε.

Η μαγιονέζα και τα τυριά λάιτ είναι διαιτητικά προϊόντα ;

Παρότι έχουν λιγότερες θερμίδες από τα αντίστοιχα όχι λάιτ προϊόντα, αυτό δεν σημαίνει ότι η θερμιδική τους αξία δεν είναι μεγάλη. Προσοχή λοιπόν στην ποσότητα!

Το κοτόπουλο είναι ελαφρύ και άπαχο κρέας ;

Το στήθος κοτόπουλο είναι όντως τροφή χαμηλή σε λίπος, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το μπούτι που έχει το διπλάσιο ποσοστό λίπους.

Το χοιρινό κρέας είναι λιπαρό κρέας ;

Το χοιρινό έχει εντοπισμένο το λίπος περιφερειακά και έτσι αφαιρείται εύκολα.
Το ψαρονέφρι έχει μόνο 6% λίπος (λιγότερο και από το μπούτι του κοτόπουλου).

http://www.farmaxion.gr



Tό blog στηρίζει τήν σελίδα στό fb.

https://www.facebook.com/GreekQualityProducts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οί αποψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τά περιεχόμενα των αρθρων

Εμείς απλά τά δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθήνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε αλλα ιστολόγια η ιστοσελίδες.